Obchodní podmínky KolOna Sisterhood
platné od 25.9.2025
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem služby a zákazníkem (účastnicí programu) při nákupu členství v programu KolOna Sisterhood.
1.2 Poskytovatelem je:
Mgr. Tereza Votavová, IČO: 88677320, sídlo Janovská 375, Praha 10, 10900, zapsaná v živnostenském rejstříku.
Kontaktní údaje: e-mail info@kolonakemp.cz, telefon +420728553769.
2. Předmět služby
2.1 Předmětem je členství v online programu KolOna Sisterhood.
2.2 Členství zahrnuje přístup k online obsahu, společným videohovorům a dalším aktivitám, jak je popsáno na webových stránkách poskytovatele.
2.3 Cena členství je 1380 Kč za měsíc.
3. Objednávka a uzavření smlouvy
3.1 Objednávku zákazník provede prostřednictvím online formuláře nebo jiného způsobu umožněného poskytovatelem (např. ManyChat).
3.2 Po provedení objednávky zákazník obdrží platební instrukce. Smlouva je uzavřena zaplacením členského poplatku.
3.3 Poskytovatel potvrdí přijetí platby vystavením daňového dokladu (faktury), zaslaného na e-mail zákazníka (do 3 pracovních dní v elektronické podobě).
4. Platební podmínky
4.1 Cena členství je splatná před zahájením programu převodem na účet poskytovatele, případně prostřednictvím platební brány.
4.2 Členství je aktivní až po přijetí platby. V případě, že program startuje až v budoucnu, členství je aktivní od data oficiálního začátku programu.
5. Odstoupení od smlouvy / storno podmínky
5.1 Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od uzavření smlouvy, pokud program ještě nezačal. Odstoupení lze provést písemně e-mailem na adresu poskytovatele.
5.2 Pokud program již začal, zákazník bere na vědomí, že účastí na online obsahu se právo na odstoupení zaniká (dle § 1837 písm. l občanského zákoníku).
5.3 Pokud zákazník program z vlastní vůle přeruší nebo přestane využívat, nemá nárok na vrácení poplatku.
5.4 V případě závažných důvodů může poskytovatel poskytnout náhradní plnění (např. přesun do dalšího běhu programu), vždy po individuální dohodě.
6. Reklamace služeb
6.1 Pokud má zákazník pocit, že služby neodpovídají popisu, může uplatnit reklamaci na kontaktním e-mailu poskytovatele. Zákazník co nejpřesněji popíše, v čem vidí nedostatek služby.
6.2 Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit do 30 dnů.
7. Ukončení členství
7.1 Poskytovatel má právo ukončit členství zákazníka, pokud závažně poruší pravidla komunity (např. nevhodné chování vůči ostatním členkám, nerespektování pravidel komunity).
7.2 V takovém případě nemá zákazník nárok na vrácení poplatku.
8. Ochrana osobních údajů
8.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v rozsahu nezbytném pro plnění smlouvy, v souladu s platnými právními předpisy a zásadami ochrany osobních údajů.
8.2 Podrobnosti jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“.
9. Závěrečná ustanovení
9.1 Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne 25.9.2025.
9.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo podmínky kdykoli aktualizovat.
Zásady zpracování osobních údajů – KolOna Sisterhood
Platné od: 25. 9. 2025
1. Kdo zpracovává tvé údaje
Správcem tvých osobních údajů je:
Mgr. Tereza Votavová
IČO: 88677320
Sídlo: Janovská 375, Praha 10, 10900
E-mail: info@kolonakemp.cz
Telefon: +420 728 553 769
2. Jaké údaje o tobě zpracováváme
Zpracováváme pouze ty údaje, které nám sama poskytneš, a to:
-
jméno a příjmení,
-
e-mail, telefon, fakturační adresa,
-
platební údaje (pouze v rozsahu potřebném pro vystavení faktury a spárování platby),
-
informace, které nám dobrovolně sdělíš ve vstupním formuláři (např. tvoje zkušenosti s kolem, cíle v programu apod.).
3. Za jakým účelem údaje používáme
Tvoje údaje používáme pouze pro tyto účely:
-
zajištění objednávky a plnění smlouvy (registrace do programu, vystavení faktury),
-
komunikace ohledně programu (e-maily, zprávy v ManyChatu/DM),
-
organizace komunity a přístup k obsahu programu,
-
vedení účetnictví a plnění zákonných povinností,
-
marketingové účely (zasílání newsletteru, informací o dalších akcích a programech), pokud k tomu dáš souhlas.
4. Právní základ zpracování
-
Plnění smlouvy – abychom ti mohli dodat službu, kterou sis objednala.
-
Plnění zákonných povinností – např. vystavení faktury, vedení účetnictví.
-
Souhlas – u newsletteru, marketingových sdělení nebo pokud nám dobrovolně sdělíš více údajů.
-
Oprávněný zájem – např. ochrana našich práv při řešení reklamací nebo sporů.
5. Jak dlouho údaje uchováváme
-
Údaje nutné k plnění smlouvy uchováváme po dobu trvání programu a následně po dobu 3 let pro případ reklamací nebo sporů.
-
Účetní doklady (faktury) musíme ze zákona uchovávat 10 let.
-
Údaje z newsletteru nebo marketingových seznamů uchováváme do doby, než svůj souhlas odvoláš.
6. Kdo má k údajům přístup
Tvoje údaje nikdy neprodáváme. Mohou k nim mít přístup pouze:
-
naše účetní nebo daňová poradkyně,
-
poskytovatelé IT služeb a nástrojů (např. e-mailing, ManyChat, platební brána),
-
orgány veřejné správy, pokud to ukládá zákon (např. finanční úřad).
Všichni zpracovatelé splňují požadavky GDPR.
7. Jaká máš práva
Máš právo kdykoliv:
-
požádat o informace, jaké údaje o tobě vedeme,
-
požadovat jejich opravu nebo výmaz,
-
omezit zpracování,
-
vzít zpět souhlas se zpracováním,
-
podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (uoou.cz), pokud máš pocit, že s údaji nenakládáme správně.
8. Jak chráníme tvé údaje
-
Používáme zabezpečené systémy (hesla, šifrování, antivirová ochrana).
-
Přístup k údajům mají jen oprávněné osoby.
-
Pravidelně kontrolujeme, že data nejsou dostupná neoprávněně.
9. Závěrečná ustanovení
Tyto zásady jsou platné od 25. 9. 2025 a mohou být průběžně aktualizovány.
Aktuální verze je vždy dostupná na webu www.kolonakemp.cz.

